Orderbos Open zaterdag 29 oktober 2022

19 oktober 2022 14:45

Beste leden,

Zin om iets leuk te doen in de herfstvakantie? Kom dan naar de tweede editie van Orderbos Open! Orderbos Open vindt dit jaar plaats op zaterdag 29 oktober van 13:00 – 16:00u.

De sportverengingen op het Sportpark Orderbos hebben de krachten gebundeld en organiseren gezamenlijk een sportactiviteit voor iedereen. Of je nou jong of oud bent, iedereen is welkom en er is voor ieder wat wils! Dus hoe leuk is het om een vriend of vriendin mee te nemen?!

De sportverengingen op het Sportpark Orderbos hebben de krachten gebundeld en organiseren gezamenlijk een sportactiviteit voor iedereen. Of je nou jong of oud bent, iedereen is welkom en er is voor ieder wat wils! Dus hoe leuk is het om een vriend of vriendin mee te nemen?!

Er doen maar liefst 10 sportverengingen mee aan Orderbos Open. In totaal kun je kiezen uit 12 sporten. De keuze is reuze!

Voor meer informatie, deelnemende sportverengingen, impressies en inschrijven, kijk op www.sportserviceapeldoorn.nl/aanbod/orderbos-open/

Orderbos Open is voor iedereen en daarom GRATIS.

Wanneer: Zaterdag 29 oktober
Hoe laat: 13:00 - 16:00 uur
Waar: Sportpark Orderbos (bij de vereniging waar je je inschrijft)
Kosten: GRATIS
Inschrijven: via www.sportserviceapeldoorn.nl/aanbod/orderbos-open/

Schermafbeelding_2022-10-19_om_14.52.56.png

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!