Wedstrijd van zondag naar komende donderdag 25 april

22 april 21:00  ‼️ LET OP ‼️ De uitwedstrijd van ons 1e elftal van komende zondag is verplaatst naar aanstaande donderdag 25 april aanvang 19.00 uur ⚽️meer »

🔵 SPELERSNIEUWS ⚫️

Familie en Vriendentoernooi 8 juni 2024

20 april 11:00  Op zaterdag 8 juni vindt ons jaarlijkse familie en vriendentoernooi plaats. Zin om ook mee te doen, geef je dan voor 1 juni op via: [email protected] meer »

Bedrijfsdarten 1 juni 2024

15 april 13:00  Op zaterdag 1 juni wordt weer het bedrijfs darttoernooi georganiseerd. Wil je ook gezellig mee doen met je bedrijf geef je dan op bij Luuk vh Loo. meer »

36x gelezen

🔵 SPELERSNIEUWS | Eigen jeugd stroomt door naar 1e selectie ⚫️

26 maart 19:00  Sam Hoksbergen en Lucas Julius, die al vanaf de mini's samen bij sv Orderbos spelen, zullen volgend seizoen bij de 1e selectie Orderbos komen/blijven. Sam Hoksbergen is dit seizoen al doorgeschoven en blijft bij sv Orderbos. Lucas gaat vanaf volgend seizoen aansluiten. 👍🏻meer »

170x gelezen

Gezellige paasbingo

24 maart 19:00  De paasbingo van afgelopen vrijdag groot succes voor jong en oud. Dank allemaal voor de aanwezigheid 🔵meer »

78x gelezen

JAAAAAAA JO-12 KAMPIOEN 💪🏻👍🏻

23 maart 13:15  Na een 4-3 overwinning van en bij csv Apeldoorn kon het feest beginnen. Grote klasse en gefeliciteerd allemaal 💙🖤meer »

84x gelezen

Worden onze toppers van JO12-1 kampioen?

22 maart 10:15  Kom morgen om 8.30uur naar csv om de toppers aan te moedigen naar het kampioenschap.meer »

57x gelezen

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!