Oude bekende wordt nieuwe hoofdtrainer sv Orderbos 1.

14 december 2023 23:45

Patrick van Amersvoort zal met ingang van het nieuwe seizoen hoofdtrainer zijn van sv Orderbos 1. Patrick is geen onbekende, hij heeft een verleden in de jeugd en senioren bij Ben O/sv Orderbos gespeeld. Patrick en Orderbos hebben overeenstemming bereikt voor 2 seizoenen. Dit omdat zowel de trainer en club willen werken aan de toekomst en iets willen opbouwen.

Daarom is het een bewuste keuze geweest van Patrick om clubmensen te betrekken in het
geheel. Zo wordt Alex Hoksbergen - oud 1e elftalspeler en huidige speler van het 3e - co-trainer en William van Luttikhuizen -oud BenO’ er en nu hoofdsponsor van sv Orderbos - teammanager. Daarnaast zal oud doelman Joop Westrik toetreden als hoofd TC en bestuurslid technische zaken.

Wij zijn blij met de aanstelling van Patrick, de nieuwe staf en mensen eromheen.
"Nu kan ik met een gerust hart afscheid nemen en ben ik trots dat er mensen op staan terwijl anderen een stapje terug doen", aldus aftredend bestuurslid technische zaken Berry Fennebeumer.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!