3 nieuwe bestuursleden voor sv Orderbos!

11 januari 2024 12:00

Het bestuur is blij te kunnen meedelen dat we 3 nieuwe bestuursleden mogen verwelkomen namelijk:

Joop Westrik - bestuurslid Technische zaken voor 1e en 2e selectie en JO19 -
Joop heeft per 1-1-2024 de rol/functie van Berry Fennebeumer overgenomen. Berry zal de komende periode op de achtergrond nog een aantal zaken uitvoeren en overdragen.

Gert van den Heuvel - bestuurslid Horeca -
Gert zal zich bezig gaan houden met onze kantine. Hij is ondertussen al begonnen met o.a. het aankleden van de kantine en de nodige technische aanpassingen.

Brigitte Tempel - Secretaris -
Zij zal het bestuur op administratief vlak ondersteunen.

We willen Berry bedanken (ook al blijf je dit seizoen nog actief) voor zijn inzet en al onze nieuwe bestuursleden hartelijk welkom heten.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!